Guld på Gatan

Tråkigt väder ute som vanligt idag, men det ska då fan inte få förstöra mitt humör. Ikväll blir det biljard på Biljardpalatset i Göteborg och jag ska ha mina sneakers även om jag kommer sitta med kalla och blöta fötter hela kvällen. Det får helt enkelt vara värt det ;)
Vad ska ni hitta på idag?

Igår var min lyckodag, jag hittade en tia på golvet i mataffären (YEAH!) vilket senare under dagen blev spenderad på en LP-skiva med Bryan Adams :) Jag var helt enkelt tvungen att köpa den för den skulle passa skitbra som tavla när jag flyttar hemifrån. Snygg som fan! Så klart hittade jag en annan LP som jag också ville ha, men den hade jag bara kunnat köpa om jag hade hittat 230 istället för tio spänn XD
Det mesta jag har hittat på gatan var en hundralapp.

Ska alldeles strax ta mig en sen frukost, jag har inte hunnit äta än eftersom jag ville skicka iväg mitt CV och en intresseanmälan först till ett café i Göteborg. Kanske värt att skuta upp frukosten för, eller vad tro ni?

Min pojkvän är bäst förresten, jag fattar inte hur han orkar med mitt humör ibland <3 Tack sötnos!




Cool som fan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0