Hi-heel Sneakers


Jag sitter med mina älskade Hi-heel Sneakers på fötterna just nu, inomhus. Dom är fan skitsköna och jag hade gärna haft dom på mig till kursen sen, men eftersom jag ska ta bussen till min pojkvän direkt efter den så måste jag nog lägga dom i väskan och ha på mig lite ordentligare skor dit :( Det känns bäst helt enkelt.
Men jag tog lite (suddiga) kort på dom, och mig, så jag slänger upp en lite tillsnoffsad bild! :D
Tyvärr hade jag ingen röd klänning som ingen mindre än Elvis Presley sjunger i låten så jag körde på samma kläder som igår. Den gråsvartrandiga är ny också och då kan man knappast bara ha den en dag, eller hur.

Nu får det väl ändå bli vår, tycker ni inte det? Det har börjat bli lite mer sol på dagarna åtminstonne, och det tycker jag om :) När det är grått och tråkigt är det lätt att man känner sig lite nere, men det försvinner så fort solen tittar fram. Sån är iallafall jag. Stackars Mita som måste stå ut med det bara ;)

Hoppas ni har en jättebra dag, så hörs vi när vi hörs.
Tata!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0