Hjärtlig Dag

Alla hjärtans dag idag!
En smått överskattad dag, måste jag säga. Jag och Mita kommer inte fira den, utan vi kommer ha en vanlig och mysig dag :)
Vi var på bio i förrgår och såg en skitbra film vid namn Snabba Cash. Jag kände igen han som spelade Jorge, men kunde verkligen inte placera honom, men igår natt dök det helt plötsligt bara upp i skallen. Han var ju fan med i Nya Tider! Jag tror att serien hette så iallafall, för det fanns många serier som hette typ samma sak och handlade mer eller mindre om precis samma grej. Jag minns att han var rätt fjollig i serien och såg helt anorlunda ut så jag gissar att det var därför jag inte kunde placera honom först.
Han har bytt upp sig ganska ordentligt ;)

Det är soligt och underbart ute! Synd att jag inte har mina nya solglasögon med mig för jag hade kunnat ha användning för dom nu när solen reflekteras i snön. Men jag klagar inte! :D
Denna veckan har jag sökt tre jobb, tre jobb som jag faktiskt vill ha, och jag hoppas verkligen att jag får nåt av dom. Det hade vart hur bra som helst. Alltid en början.

Nu kom Mita och glodde på min rygg. Vet inte riktigt varför men skit samma.
Jag: Vad gör du?
Mita: Tittar.

Hmmmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0