Jobb snart?

Usch, nu har jag suttit dom senaste två timmarna och skrivit personliga brev till fyra jobb och även skickat iväg dom, det tar lite på skallen måste jag säga. Håll tummarna för mig! Jag vill verkligen svinigt jävla asmycket ha jobb nu, det här börjar kännas omöjligt! Vad ska man behöva göra för att nån ska anställa en?
Jag har fortfarande två-tre annonser till som jag har sparat på datorn så dom skickar jag ansökningar till imorgon :) Det känns bättre att ta sin tid och skriva en bra ansökan istället för att bara slarva ihop något för att det ska iväg fort.

Jag har hela lägenheten för mig själv just nu :) Egentligen skulle Mita vart hos mig men han ska skotta snö tidigt imorgon så han kunde tyvärr inte hålla mig sällskap. Skönt att få en paus hemma, men jag hade hellre haft en paus med Mita <3 Pappa är i Prag så därför kan jag sitta med laptopen i knät framför tv:n i vardagsrummet, utan att behöva tänka på någon annan än mig själv. Gött för en gång skull ;) Jag sover tillochmed i soffan ibland för att den är så skön att sova i, plus för att jag kan. Det känns så fritt på nåt sätt att sova i soffan.

Dags för att sova :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0