Kanske Kanske Kanske

Det gick inte så bra, hörrödudu.
Jag lägger av med att försöka med historiauppgiften för det blir verkligen inget bra av att försöka tvinga sig :) Speciellt inte när man är så trött som jag är just nu.

Jag säger antagligen för mycket nu men jag har kanske fått jobb för en vecka :) Ofta när man säger sånt högt så skiter det sig så jag har nog förbannat hela grejen, men om inte det händer så ska jag skotta snö hela nästa vecka. För 150 spänn i timmen! ;)
Bitchin'.
Jag kommer få gå upp tiiiiidigt, men skit samma om det bara är en vecka.
Jag har fått svar på några skickade ansökningar men ingen vill ha mig. Piss!
Men ett ställe sparar min "trevliga" ansökan iallafall skrev dom så man kan ju hoppas att nån bryter benet.
HÄHÄ!

Imorgon blir det hur som helst kurs hos arbetsförmedlingen, jobbletande och lite ansökanskrivande är ett måste.
Jag vill ha ett jobb!
Just det ja! Mindes nu precis att ett ställe skulle höra av sig inom en vecka angående jobb :) Alltså, om jag får jobbet eller inte. Håll tummarna för mig.
Visst äger det att komma ihåg sånt när man glömt det för en stund ;)
Tata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0