Kevin Costner

Gissa vart jag ska om några timmar.
På konsert och se Kevin Costner!
Det är inte varje dag man säger nåt sånt, och det trodde jag aldrig att jag skulle säga heller.
Vafan, Kevin Costner. Han är ju fan skådis!
Jag visste inte ens att han kunde musik. Men det kan han tydligen, och det ska tydligen låta bra också ;)
Det börjar halv åtta, men på grund av vädret sticker vi hemifrån redan vid fem för att vara säkra att ingenting skiter ner sig och gör så att vi missar allting.

Jag är äntligen klar, typ, med mitt hemprov i historia. Jag känner mig duktig.
Det har bara tagit fyra timmar idag, halva dagen igår samt halva dagen i förrgår. Men jag får fan skylla mig själv när jag skjuter upp det så som jag gör XD Det blev hyfsat iallafall och det är det som räknas.
Hoppas på G! Höhö.

Prr, nu ska jag käka, sen kolla igenom hemprovet lite snabbt innan jag skickar iväg det :)
Ha en underbar dag!
Tata

Kommentarer
Postat av: Paula

Va roligt, jag va också där å kollade på honom! :) vad tyckte du då om konserten????

2010-02-26 @ 15:48:56
URL: http://paulis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0