Möss och Sånt

Okej, när man sitter och ler som fan åt att muspilen på skärmen rör sig utan min hjälp, då har man nog tråkigt!
Jag sitter just nu på arbetsförmedlingskursen och det är väl inte världens höjdare direkt. Men det är trevligare än det brukar vara iallafall :)
Idag känner jag mig lätt som en fjäder, gjorde mer eller mindre klart min historialäxa som ska vara inlämnad imorgon och det känns riktigt skönt att vara klar med den. Jag blir stressad som fan när det går så trögt som det gjorde i förrgår, men igår släppte det. Kan haft nåt att göra med att jag blir lite mer avslappnad när Mita är hos mig, hans mysiga pillepill på gitarren och det svaga ljudet av Sin City i bakgrunden kan nog göra vem som helst avslappnad :D

Nu får jag återgå till kursen ;)
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0