Passa liten Lubbe

Inte varje dag man vaknar av ett barns muntra billjud ifrån vardagsrummet, men just den här morgonen var det faktiskt just det som hände. Vi ska passa en liten Lubbe idag och låta hans mor få sova ut lite :) Jag skulle gissa att vi går ut och leker med honom i snön sen eller går och letar upp nån fågel vi kan mata. Mysigt!

Det var riktigt trevligt igår, bra folk och inga direkta idioter som alltid ska förstöra när man är ute på det viset. Men att sitta på samma ställe fyra timmar är ingen höjdare så när klockan var elva hade vi tröttnat och åkte hem. Gött att inte komma hem alldeles för sent och orka upp lite tidigare idag. Det är en fördel att vara pigg när man ska leka med barn hela dagen ;)
Jag är inte mycket av en sittare, utan jag gör hellre nåt roligt som t.ex att spela biljard. Det är skoj. Nu fick jag lust att spela biljard.

Ha en bra helg! :) Det kommer nog jag få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0