Ros1

Jag har kollat lite på youtube efter frisyrer det senaste, och jag hittade en tjej som gjorde riktigt snygga frisyrer för några dagar sedan. Allt hon gör ser skitlätt ut, men när man väl provar själv så går det bajs. Men det är för roligt att låta bli, så för några minuter sedan försökte jag mig på att göra en rosett av mitt eget hår! Resultatet blev som ni kan se själva; inte så himla bra, men det var mest på grund av slarv och ingen ork att fixa det ordentligt. Det ska nog gå bättre nästa gång tror jag :)
Jag är ingen som helst frisyrmänniska, utan går mest med håret utsläppt så det är en rätt stor grej för mig att börja fixa med frisyrer XD
Jag kände mig...söt. Höhö. Jag hatar rosetter egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0