Sprängd Anka

Hahaha, läste precis nåt kort om att Anna Anka fortfarande tror att hon är nåt speciellt. Jag menar, hon hade en serie på typ fem avsnitt, vari hon inte ens var den man såg på programmet för, och nu tror hon att hon är superkänd och att alla är intresserade av henne. Jösses säger jag bara, hon är ju så fruktansvärt B man kan bli! Nu ska hon skilja sig, när hon ändå sa i sina hollywoodavsnitt att en frus jobb är att göra sin man nöjd och lycklig. Ursäkta, men jag tror inte ett dugg på att hon kommer skilja sig. Gör hon det är det bara för att hon helt plötsligt känner sig känd, tror att hon kan fortsätta vara det, och iochmed det ser sin chans att få lite publicitet och slippa gubbstrutten. Snacka om hyckleri ;)
Nu för tiden blir man känd av att chockera och snacka skit om allt och alla, är jag den enda som faktiskt tycker folk är värda sitt kändisskap när dom gör nåt imponerande och bra?
Nej vafan, låt detta vara det allra sista som skrivs om Ankfan så blir alla nöjda XD

Nu ska jag fortsätta äta min varma macka, så får ni ha en bra dag :D
Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0