Underbar Låt

Som jag sagt innan så gav jag min pojkvän en skiva med Blackmore's Night i födelsedagspresent, och det finns en låt med dom som jag hörde när jag var mindre. Jag vet inte hur gammal jag var eller vart, men jag minns att jag tyckte om den låten väldigt mycket, och det var inte förrän för ett år sedan som jag "hittade" den igen på youtube efter att Mita skickat en länk med just detta band till mig.
Jag blev lycklig ska jag säga er!
Riktigt underbar låt, så jag tänkte jag lägger upp den för att den är så bra :)
Enjoy!




Sen måste jag säga att Candice Night, hon som sjunger, måste vara världens sötaste tjej! XD
Man blir glad när man ser henne för hon ser så fruktansvärt snäll ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0