Nostalgi

Vad har hänt med alla bra barnprogram?
Nu är det mest bara fula äckliga datagjorda djur istället för äkta hardcore tecknat och luriga människor som Anders Lundin.
Vart är världen på väg?

Jag har suttit mestadels av dagen och bara skrivit på min historiauppgift som ska lämnas in på torsdag morgon. Så blir det när man väntar en vecka med att ens öppna böckerna, så jag får skylla mig själv ;) Men jag hade inte sagt nej om jag på något mirakulöst sätt kunde få lämna in om några dagar.

Åååååh, nostalgi! Änglahund är världens bästa barnfilm, någon som har sett den? All Dogs Goes To Heaven heter den på engelska, men svenska ska det vara för det är det jag vant mig vid :)
http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=65551&lang=se&subsite=movies&&ref=
Köp den till mig ;)

Läxan kallar.
Bajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0