Winedruuuvs

Jag sitter just nu och myser framför datorn med mysbyxor och med Hardcore Superstar i öronen, och jag känner mig faktiskt rätt nöjd med mig själv. Den senaste timmen har jag dammsugit och dammtorkat Mitas rum, vilket inte är en jävligt lätt bedrift XD Jag tror seriöst inte att han nångonsin har dammat av vid sin dator, och speciellt inte skrivbordets alla hyllor. Därför sitter jag också med en näve vindruvor i käften, jag tyckte det var värt en liten belöning ;) Jag hade tagit mig en stor mumsig chokladkaka om jag inte vart laktosintolerant.
Jävla bajs.
Det var inte förrän typ två år sedan som jag fattade att mitt extrema magont berodde på laktosintolerans, så hela livet fram tills då har jag gått och älskat choklad (MARABOU MJÖLKCHOKLAAAAAD!) och ätit det minst tre gånger i veckan. Lite svårt att vänja sig av vid det XD

Men vindruvor är en bra övergång, dom är både söta och goda plus att man släcker törsten :)
Mums!


HAHA, det måste vart den fulaste bild jag slängt ihop nånsin XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0