Bara Förkyld

Kul, sist jag var på vårdcentralen där hemma så verkade doktorn nästan lite sur och verkade undra vafan jag gjorde där eftersom jag "bara var förkyld", och jag blev tillsagd att ta hostmedicin och hålla mig inomhus så skulle jag bli frisk.
Men som jag sa i ett annat inlägg så var jag ju och tog lite blodprover här där Mita bor och idag hade en läkare fått se provsvaren. Tydligen borde jag ta en lungröntgen för att få reda på vad jag behöver för att bli frisk, så det blir att ringa till vårdcentralen hemma igen och beställa tid till det. Jävla puckon, jag ska fan ha det gratis!
Tror dom att jag går till vårdcentralen för en ynka förkylnings skull? Den har ju för i helvete hållt i sig i flera månader och bara blivit värre och värre. Jag är inte den som går till vårdcentralen för minsta lilla!
Förbannade idioter.
Jag har tröttnat på att sitta uppe och hosta tre timmar varje natt. Det gör ont, är fruktansvärt utmattande och helt enkelt jävligt tråkigt. Men nejdå, doktorn tycker att jag ska stanna hemma tills det går över och ta hostmedicin.
Tack så mycket, men det funkar inte!

Igår såg vi filmen Righteous Kill med Al Pacino och Robert De Niro :) Den var bra som fan, även om jag inte visste vad jag skulle tycka i början. Skådespelare som 50 Cent gjorde att jag inte kunde ta filmen på allvar och det var nånting med början av filmen som jag inte gillade. Den verkade dålig helt enkelt, men jag kan inte sätta fingret på vad det var såhär i efterhand. Till slut vann filmen över mig iallafall och det är huvudsaken!

Vad ska ni göra idag? :)

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0