Biljard på Henriksberg

Är det bara jag som saknar våren skitmycket just nu?

Igår var jag, Mita, Julia och hennes pojkvän i Göteborg och spelade biljard i ca två timmar på Henriksberg :) Skitkul!
Vi trodde det skulle vara 60 spänn i inträde men fattiga som vi är så blev vi jätteglada när vi insåg att det inte var något inträde. Tio spänn per spel kostade det, så vi kom egentligen jävligt billigt undan hela kvällen XD Borden hade kunnat vara bättre iochförsig, precis som köerna man spelade med, men för tio spänn fanns det egentligen inget att klaga på :) Biljardpalatset är nog hundra gånger bättre egentligen men eftersom vi ändå inte är direkt duktiga så dög det fint för oss.
Det var ovanligt lite folk där förresten, jag trodde det skulle vara sjukt mycket folk men där hade jag tydligen fel ännu en gång. Tur det ;)

Hoppas ni har en bra helg!
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0