Dåliga Kopior

Snoret rinner och fingrarna är stela, vilket betyder att jag precis steg innanför dörren hemma hos min älskling :)
Jag träffade Julia på Frölunda Torg runt klockan ett istället för att åka direkt hem till henne, hon skulle ändå hämta upp sina linser där så vi passade på att strosa runt en stund innan bussen gick hem till henne. Dom har ju byggt ut som fan där borta ifall ni inte visste det, jag hade helt glömt av det så jag blev lite ställd när vi gick in.
I julklapp fick jag ett armband av Mita som var rött med ett ankare och nu när vi gick förbi HM så visade Julia att dom har gjort billiga, skitfula och kassa kopior av just det armbandet! Långt ifrån alltid som priset avgör kvaliteten, men just i detta fallet var det just så. Billig plast och hårt snöre var nog materialet som användes till HM's kopior :P Synd egentligen eftersom sånna lätta smycken egentligen borde vara lite billigare.

När vi väl kom hem till Julia blev det The Hills för hela slanten (Höhö), chokladmums och efterblivet (HAHA) godis som hon hade gömt undan. Mumma!

Just det ja, på bussen till Frölunda hörde jag en tjej i min ålder säga att hennes "panna är helt stel för hon har botox i den". Jag förstår inte hela poängen med att spruta in sån skit i pannan, men hon var icke fager så i hennes fall såg man ju varför ;) Nejdå, jag kan lova er att hennes fulhet kom endast från botox-skiten hon stoppat pannan med och en släng för mycket smink, hon hade nog vart aningen finare utan allt det kraffset!

Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0