Fynd

Tog en sväng till centrum idag och gissa vad jag såg; en skylt utanför en skoaffär där det stod "Butik upphör, 99 kr för allt". Såklart så tog jag mig en titt och hittade direkt ett par stövlar som jag skulle fått för 700 spänn OM det hade vart ordinarie pris. Turen var ju på min sida så jag gick därifrån med ett par 700-kronorsskor och hade bara behövt betala 100 spänn :D Lyckliga dag!

Jag och en kompis var i stan för ett par dagar sedan och då blev det också en del fynd :) Ett linne med en rosett på ryggen och en skitmysig klänning från Bling, tror jag affären hette. Behövde bara betala typ 160 spänn för dom också, tillsammans ;) Rea is the shit!

Här kommer en bild på skorna jag köpte idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0