Ge mig Vår

Fan vad jag saknar våren nu.
Igår när jag låg och drog mig lite innan jag steg ur sängen så tänkte jag på hur gött det hade vart om det var vår utanför fönstret när jag drar upp persiennerna, men det var det såklart inte när jag väl gjorde det. Men när man ligger där i mörkret är det lätt att få vårkänslor när man tänker på det :)

Det blev lite fynd igår när jag var ute! Ett flätat svart läderarmband och ett par örhängen i form av två gitarrer som blir helt bitchin' på klassträffen som vi ska ha om fyra veckor. Elvis- och Rock'n'Roll-tema gör att hela grejen blir mycket roligare! :D Jag ska göra mig en riktig Rockabillyfrisyr som jag redan hade funderat på att göra nån gång innan vi började planera klassträffen. Hela idén om att ha klassträff var mest bara en bortförklaring till att få kklä sig lite Rock'n'Roll och få ett gäng andra också att göra det ;) Fast en i klassen (egentligen icke-klass eftersom vi har tagit studenten) frågade om det var tillåtet att komma i hiphoputstrysel så vi får se hur det artar sig när dagen kommer. Jag kan tänka mig att det antagligen blir aningen mer utspritt med stilar än det var tänkt.
(Hej älskling <3)


Världens sämsta bild på mina fynd, men den duger nog ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0