Girls Only

Usch usch usch, uppe "med tuppen" idag (tio är tidigt) för jag ska ta tåget om en timme till Julia och ha en Julia-och-Nathalie-dag, eller kortare sagt en tjejdag XD Blir nog lite film på dagen så får vi se vad som händer ikväll. Vi är båda två lite halvsjuka så det blir antagligen att vi stannar hemma hos henne i värmen istället. Det låter ju absolut inte helt fel :)
Ska ni hitta på något roligt idag?

Förresten! Bortskämda ungar är nog det värsta som finns. Det mest konstigaste jag nånsin hört talas om var faktiskt något som Julia var med om, tror jag iaf eftersom jag inte minns riktigt om hon berättade om sig själv eller någon annan. Hur som helst så satt hon på bussen och åt en chokladbit och då kommer det en mamma med sitt barn och säger ungefär "Du kan ju inte sitta här och äta choklad när du ser att jag har mitt barn med mig. Han vill ju också ha men kan ju inte få!"
Jag bara gapade när hon berättade det, jag trodde verkligen inte att det fanns sånt folk. Vadå, tycker du seriöst att folk ska sluta göra saker dom vill bara för att ditt barn inte får själv? Lär ungen att han inte kan få som han vill jämt för fan! Sitter nån med en chokladbit och ungen kräver en egen, låt honom gråta hur mycket han vil för ett nej är ett nej. Jösses.
Jag förstår att det måste vara svårt som förälder att neka sitt barn något, och ännu värre att se det gråta, men man måste ju ändå sätta en gräns. Vad tycker ni?

Nu blir det frukost! :)
Ta hand om er, så hörs vi.
Tata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0