LegoLek

Mita har gått över till den mörka sidan. Hans bror var här med sina två barn och då fixade han en Facebooksida till Mita. I skolan var Mita, jag och min kompis Linda dom enda i klassen som inte hade Facebook men nu är jag helt ensam. Och så kommer det förbli!
Småpojkarna drog fram lego medans dom stora pojkarna lekte med Facebook så jag satte mig med dom och byggde. Det hela slutade med att jag hade byggt ett redigt treochenhalvvåningshus och en bil och jag hade nog minst lika roligt som småpojkarna!
Dom var ovanligt tysta och snälla idag, annars hade jag nog aldrig orkat leka med dom så länge som jag gjorde. Småpojkarna alltså, inte dom stora pojkarna. Höhö.
Det var nog skönt för Mita att bli av med mig en stund ;) Haha. Nejdå, jag som är så snäll jämt!

På fredag börjar min kurs igen hos arbetsförmedlingen. Fy fan vad tråkigt XD Men bättre än att bara sitta hemma och inte göra något vettigt, har ju fått ledigt ett bra tag nu över jul och nyår ändå. Jag har tillochmed spelat lite gitarr! Gud så duktigt.

Vi hörs :)
Tata!



                                 Mitt hus och bil XD




Kommentarer
Postat av: Magnus

Tusen tack för barpassningen! Det var väldigt uppskattat från deras sida ska du veta! :-)

2010-01-03 @ 21:34:21
Postat av: Magnus

Såg just att jag missade ett "N" i ordet barnpassning, så det blev lite galet :-P

2010-01-03 @ 21:35:59
Postat av: Nathalie svarar

Det var så lite så :) Jag hade nog nästan lika roligt som dom hade XD

Hahaha, snygg felskrivning!

2010-01-03 @ 23:11:56
URL: http://skunkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0