Oj

Två timmar var vi ute i snön igår och fotograferade. Inte illa!
Det blev ca 300 bilder tagna allt som allt, med en hel del offringar från allas sida. Jag tror att alla var fulla med snö och iskalla när vi började strosa hemåt igen ;)
När jag kom dit hade jag ingen aning om hur något skulle bli, jag visste inte ens vart vi skulle vara. Vi hamnade till slut på en gård nära Kungälv med stall och ridhus och grejer. Stackars Mita är ju allergisk så det hade kanske vart bra att veta innan XD
Jag, som var en hästtjej när jag var liten, blev skitglad när jag såg hästarna, men ganska fort mindes jag även min rädsla för dom jävlarna. Höhö. Stora fanskap, men väldigt fina! Mita var duktig på att härma alla mina "Oj..." som jag pep fram varje gång en häst gjorde något jag inte var beredd på, eller om en stor häströv kom lite för nära. En intressant dag var det iaf!

Nu blir det frukost :)
Lägger nog upp en bild från igår när jag har tid.
Tata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0