Sleeping med Clintan, fan

Skum dag, ska till vårdcentralen sen och se om jag kan få en tid för lungröntgen. Jag ska ha en lungröntgen , annars blir jag inte frisk enligt en läkare som tittade på mina provsvar. Men idag slipper jag sånna läskiga saker och ska nog bara prata med någon och visa den mina provsvar.

Skum natt, jag drömde att jag satt i en ashög båt och la mitt fina armband jag fick av Mitasötnos i julklapp i en vattentät väska med mitt namn och telefonnummer ifall den skulle ramla i vattnet.

Det är exakt två och en halv timme kvar tills jag ska gå till tåget. Just nu känns det inte som att jag har någon lust att kravla mig till nåt förbannat tåg utan jag hade hellre kravlat mig två meter snett åt vänster för där står Mitas mjuka säng. Med Clint Eastwood-sängkläder. Öj, jag har tillochmed en t-shirt på mig med Clintan på! Lyckades tigga åt mig den att sova i när Mita gick i morse, det blir ju så kallt när han går. Hähä.

Snurrade lite på stolen för att se om det fanns nåt vettigt att skriva om, men jag hittade nada så det får vara.
Puss på er så hörs vi när vi hörs ;)

Tata!

En mörk, trött och sjuk bild, men Clintan är på tshirten! Det syns bara inte så bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0