Underbara Sol

 

Hur är det med er idag? :)
Solen skiner ute så det är en glad Nathalie som sitter och skriver! Det blev tillochmed lite snabba bilder som jag tänkte lägga upp. Inte varje dag det kommer upp bilder på mig själv, vem fan orkar stå och rikta en kamera mot sig själv dagarna i ända? ;) Det är iofs rätt många som gör det, men det är sällan det är något speciellt med sånna bilder och blir lätt långtråkigt om det alltid är samma jävla vinkel och samma jävla person. Oj, nu råkade jag skrämma minihunden! Han ligger på en stol brevid mig för han är för stor för att ligga i knät. Vem fan har en chihuahua som är för stor för att ligga i knät? JAG! XD
Why don't you wrap yourself around me.
Öj, för fan! Jag la ju upp en bild på ett svart flätat armband jag köpte för ett tag sen... öööh... för ett tag sen. Jävlar vad jag kämpade med att få på mig det i morse. Tio minuter måste jag försökt med det förbannade sattyget men inte fan gick det! (Jag svär mycket när jag är glad). Tänkte nog minst fem gånger att "nej, nu ger jag upp" men har man hållt på ett tag kan man helt enkelt inte bara lägga av, just på grund av att man har försökt för länge. FRUSTRATION.
Jag fick snällt erkänna mig besegrad och be mamma hjälpa mig när jag kom hem XD Fanskapsarmband.
Men det är fint. Höhö.
Nej, nu blir det dags för lite bilder! Typ två, men ändå. Dom är på mig ;) Haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0