Väderprat

Jag har absolut ingenting vettigt att skriva idag, och har jag det så kan jag inte på nåt sätt komma på vad det kan vara. Vad gör vi svenskar när vi inte vet man vi ska prata om? Jo, vi pratar om vädret! Här har ni lite väderprat från min sida.

Det känns som att det bara blir kallare och kallare ute. Igår när jag åkte hem på kvällen så höll jag fan på att frysa ihjäl (yes, överdriver). Det ska tydligen fortsätta vara kallt ett tag. Blä.
Nu när det är så kallt saknar man allt solen. Jag vill ha vår, det är min absoluta favoritårstid!
Jag gillar inte sommaren, iallafall inte när det är sådär jävligt varmt. Då blir jag irriterad som fan och hatar precis allt och alla, men ljummet tycker jag om.

Bra väderprat, eller vad tycker ni? XD
Här kommer lite sommarbilder från förra sommaren för den som vill se!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0