Aldrig Igen

God morgon!
Sovit gott?
Jag gick upp lite tidigare idag för att slippa gå upp ur sängen och stressa iväg. Skönt att kunna slappa lite innan man går nånstans!
Lite senare ska jag till Svenska Mässan i Göteborg där det är någon starta-eget-grej med ungdomar som vi i min kurs ska gå och prata med eller liknande. Efter detta ska jag crasha min kompis och hennes lunch med en av hennes kompisar, men jag fick "gärna följa med" så man kan nog inte kalla det crascha ;)

Jag ska aldrig i livet dricka ett glas vitlök och lime igen!
Jag trodde jag skulle dö igår.
Nej, men det kändes så i just det ögonblicket XD Kan vart för att vitlöksklyftan egentligen var två stora klyftor som växt ihop, och min tanke var väl ungefär "ääääsch, det blir nog bara ännu bättre då!". Baaaad mistake!
Jag blev varm som in i helvete, kändes precis som feber, mådde illa som fan så jag var tvungen att sätta mig ner, och under tiden sörjan gled ner längs insidan av hals och mage, så kunde jag känna hur det brann och till slut hamnade i en klump lite över naveln.
Fy fan, aldrig igen!
Men ska jag vara ärlig så känns det gött som fan när man tar en normal dos, så jag kommer nog testa det igen bara för att det är gött XD

Nej, slut på tjötet! Nu blir det Våra Bästa År, bara för att det är löjligast i världen och är kul att se och störa sig, samt frukost!

Ha en underbar dag allihopa :)

Tata!

Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Kul att du är med :) Några planer inför helgen? Tänkte be om filmtips och fotokritik i bloggen idag. Enjoy the crazyness ♥ ♥ ♥

2010-03-12 @ 11:32:35
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0