Anställningsintervjun

Ett tag sedan jag skrev ett inlägg nu, och sist skulle jag ju på en anställningsintervju dagen efter. Den gick bra, eller rättare sagt så bra det kan gå utan att man har fått något besked om hur det faktiskt gick xD Tror det var 6 stycken dom skulle intervjua och nu i slutet av nästa vecka var det tänkt att beslutet skulle vara fattat.
JAG HOPPAS ATT JAG FÅR JOBBET!
Jag tror att jag hade trivts, det verkade vara schysst folk som jobbade där och atmosfären var lugn och skön. Kan vart på grund av alla blommor runt omkring ;) Mycket syre till hjärnan och allt sånt där tjafs.

Snacka om att jag var nervös på morgonen innan jag gick dit förresten. Jag mådde illa och svettades som fan i handflatorna. När jag stod och väntade på att ägaren skulle komma ner och hämta mig vid kassan så var jag tvungen att lite diskret torka av högerhanden på benet hela tiden, det hade ju vart snyggt att skaka hand med en blöt hand! Usch, det var inte roligt. Men när man väl satt i stolen så var det helt okej :) Kom självklart på mååånga saker efteråt som jag borde sagt när jag satt där i stolen, men det är väl oundvikligt.
Man får bara en chans på sig.

Ska alldeles strax gå ut i det vackra vädret och ta lite kort med Mita! Helt underbart med sol på dagarna, då blir jag glad. Sjukt hur länge det har vart såhär fint väder nu. Kan ju hoppas att våren är här för att stanna :)

Ha en grym dag så hörs vi när vi hörs!

Tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0