ÄNTLIGEN

Jag har fått en anställningsintervju!
Mölnlycke Garden Center. Jag ska vara där på fredag klockan tio, så tills dess måste jag ta reda på vart stället ligger ;) Han som ringde sa att det låg i centrum så det ska nog gå bra!

Även om jag verkligen verkligen hoppas på att jag får jobbet i Mölnlycke så innebör inte det att jag ska sluta söka jobb. Redan imorgon ska jag till en klädaffär i Alingsås som söker deltidsfolk och lämna ett CV. Då slänger jag på mig mina converse och min snygga mysklänning, så får vi se hur det går :) Jag vill så fruktansvärt gärna ha ett jobb nu! Hoppas.

Idag har jag träffat min söta kompis Julia, och det blev ugnspannkaka och det vanliga skitsnacket som alltid är obligatoriskt ;) Nejdå, vi snackar bara om bra saker. Så fort vädret tillåter sticker vi ut på en roadtrip för nu har både hon och jag körkort! Jag längtar tills våren kommer på allvar.
En skitrolig sak hände idag förresten! Det måste jag ju berätta. På bussen till Julia så fipplade jag med busskortet lite för jag hade mycket grejer i händerna, och jag lovar; det var inte alls lång tid jag fipplade! Men så står det en tant bakom mig och helt plötsligt hör jag hur hon suckar åt mig och går om mig till den andra maskinen. En tant! En skröplig tant som borde vara snäll och le mot en, och absolut inte sucka åt en för att jag var långsam!
Vart är världen på väg?
Men roligt var det iaf xD

Mita vill ha uppmärksamhet, så då får jag vara snäll flickvän och ge honom det. Hähä.
Underbar dag idag!

Tata! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0