Arbetslösa drar ut på Afterwork

Tack alla som röstat på mig än så länge hos Julia! Det värmer som fan ska jag säga er.

Onsdag kommer bli en rätt... skön dag, då blir det afterwork med "klassen", arbetslösa som vi är hela bunten. Bara jag som tycker det låter rätt skumt? ;) Men samtidigt är det kul som fan.
Det har vart en jobbig dag idag, mest suttit vid datorn och försökt lära mig excel. Jävligt onödigt program! Vi fick iofs gå ut en sväng på stan vid halv ett som tur var, vilket rensade hjärnan en hel del. "Ut och mät service" löd uppgiften. Lättare sagt än gjort, men det gick nog rätt hyfsat iallafall :)
Gött att ha utbildningen ett stenkast ifrån NK i Göteborg, det går knappast att klaga på! Det är bara en tidsfråga innan vi börjar med att shoppa på lunchen istället för att äta.

Kom precis på att jag har ett kamerastativ, men ingen kamera. Det måste ändras på!

Hur har eran måndag varit? :)

Kommentarer
Postat av: M I C H E L L E

Hej! :D

Skulle du vilja vara med i min fototävling med temat kärlek? Få mer information och anmäl dig i ett inlägg på bloggen!



Kram, Michelle!

2010-03-29 @ 21:01:25
URL: http://michellepaine.blogg.se/
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

mm excel är lite krångligt :/



Ha en fin dag

Kram

2010-03-30 @ 16:35:45
URL: http://www.sunstree21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0