Bloggen busar

Idag på tåget:

Person: RING UPP MIG OM EN LITEN STUND!
Efter ett tag hör man en mobil ringa, melodin var radiosporten.
Person: Ja hej, jag ville bara att du skulle ringa upp mig för jag har precis bytt ringsignal och ville höra hur det lät.

Jag åt choklad förut så min mage mår inte så jävla bra. Mita har tur som inte är här just nu, ska jag säga er! Jösses.
Men gott var det ;)

Jag har försökt byta bild på bloggen nu ett litet tag, men det verkar inte gå. Har jag tur så tar det bara ett tag för den att ändras, men i värsta fall så suger jag helt enkelt. Jag kan fisa ihjäl den i så fall.
Nej, gud.
Den är fin den.

Vad fan ska man göra för att få ett jobb?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0