Dåliga Döttrar

Det blir inte mycket tid till att bara sitta och ta det lugnt, vid exempelvis bloggen, nu när jag går kursen. Den slutar vid fyra, och idag träffade jag syrran i stan efteråt för att köpa en present till min pappa som fyllde år för bara några dagar sedan. Ingen koll där alls, så både jag och min syster fick reda på att det var hans födelsedag dagen innan födelsedagsdagen. Liiiite stressigt kanske! Men till slut hittade vi en fickplunta på Teknikmagasinet som vi tyckte kunde passa så det löste sig bra :) Dåliga döttrar vi är som inte kommer ihåg våran egen pappas födelsedag! Får bättra på det tills nästa år. Ah, jo.

Just det ja! En rätt korkad grej; det är en tjej på kursen som hittills har haft på sig två grejer som jag har likadana hemma, och jag vet fan inte om jag ska låta bli att ha dom på mig eller om jag ska skita i det XD I-landsprobleeeem!
Men seriöst, vafan gör man? Vissa tjejer kan ju ta illa upp om någon dyker upp med samma plagg/smycken/skor som dom själva haft, men jag tror att jag har tur eftersom hon inte verkar vara sådan. En av grejerna är jeansjackan som jag väntar på bra väder för att kunna ha på mig, och den är fan för dyr för att inte ha på sig ;) Får väl helt enkelt ha på mig den och se vad som händer! Fick den av min underbara pojkvän :) <3
Kärlek på honom!

Brukar ni komma ihåg era föräldrars födelsedagar i tid?

Kommentarer
Postat av: M I C H E L L E

Hej!

Skulle du snälla vilja vara med i min fototävling som denna vecka har glädje som tema? :}

2010-03-18 @ 15:38:50
URL: http://michellepaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0