Det suger men går ändå

Hejzan!
Nej, det lät fjoll.
Hej!

Jag var nyss och lämnade min pojkvän vid bussen, och tog sen en varm och välbehövd dusch innan jag satte mig här. Shit vad gött det var!
Tyvärr fick jag reda på idag att jag inte fick jobbet på Garden Center, vilket sög ganska stenhårt. Men men, kan inte lika gärna ge upp nu, eller hur? Jag fick ju trots allt en intervju och det var inte alla som fick det :) Det lyfter en riktigt ordentligt ska jag säga er! Samtidigt som det tyvärr trycker ner en lite igen när man sen inte får jobbet, men så är det. Bättre lycka nästa gång.

På måndag börjar jag en utbildning inom Service, vilket påminner mig om att jag måste meddela min historialärare att jag måste läsa lite på distans. Kanske lika bra att skicka iväg ett mail till honom med en gång.
Jag är helt slut idag! Mammas älskling (NINJA, THE DOG) har gnällt precis hela natten så jag har vaknat titt som tätt under natten. Dom sista timmarna har jag vart väldigt lättirriterad och bara legat i soffan och sett på tv. Jag har inte orkat göra något annat sedan jag kom hem typ. Segt.
Men Mita är en bra pojkvän och sitter och kliar en på ryggen när man frågar snällt ;) Sjukt gött!

Kaninjakt blev det lite idag också. Var en kanin som smitit ur sin hage borta vid barnens zoo när vi gick igenom på vägen hem. Den sprang in till hönsen så vi lät honom vara XD Vi fick sen reda på att kaninerna smiter hela tiden men kommer alltid tillbaka när dom blir hungriga, så det verkade lugnt. Vi behövde inte leka hjältar så länge ;)

Vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0