Djävulen

Underbart väder idag igen, och jag trivs som fan :) Men inte hela dagen har vart underbar iochförsig. Den började med att jag helt plötsligt kommer på att jag har ställt klockan fel och måste mer eller mindre slänga på mig jackan och springa ut med en gång för att inte bli svinigt sen till historian. Stressad som jag självklart är så tar jag av mig vanten på vägen och tar upp mobilen för att se vad klockan är, och vips så ligger jag på marken med en uppskrapad hand.
Bitchin'.
Härligt ord XD
Till slut blir jag bara tio minuter sen till historian, men det blev en hel del svordomar innan jag hunnit fram.
Jag tycker det är jävligt roligt att svära! Jag blir gladare av att muttra lite fula ord, speciellt om dom låter lite roligt. "Djävulen" är något jag har börjat använda, jag tror det var Mita som skrev det någonstans och jag snappade upp det.
Skojjigt ord!

Ska ta mig en dusch nu, och sen går jag nog ut i det fina vädret om några timmar :)

Tata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0