En sväng till stan



Såhär ser jag ut idag, en mysig och mjuk klänning som kostade ungefär 70 spänn på mellandagsrean, got to love it.
Sen att jag har svårt att vara seriös på bild får ni helt enkelt leva med ;) Konstig låda som alltid står på samma ställe i bakgrunden, men den har faktiskt en funktion tro det eller ej. Något måste ju hålla kvar dörren till städskåpet när dörren är knäpp!

Om ca en timme sticker jag in till stan och möter upp min pojkvän, tar nog en sväng också när vi ändå är där.
Jag måste köpa hårfärg egentligen men jag är nog för snål idag känner jag. Utväxten i botten börjar bli lite väl blond.
Ska ni göra något roligt idag?

Ha en skitbra dag!

Tata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0