En tamejfan God morgon

God morgon!

Idag var jag väldigt glad när jag gick upp för min pojkvän låg brevid och tryckte armbågen i tinningen på mig. Och ja, jag menar att jag var glad för trycks det något mot min tinning när jag vaknar så vet jag att det är han :D Skitmysigt, samtidigt som det såklart kan bli irriterande om det händer för ofta ;)
Sen att jag brukar irritera honom hela nätter med mitt knuffande och stjälande av sängplats i sömnen ska vi inte nämna.

Jag sticker om en halvtimme bort till stället jag sommarjobbat dom senaste två åren och ser hur det ser ut på sommarjobbfronten där, och sen bort till min nya utbildning och ser vad dagen har i beredskap för mig idag! Lekveckan fortsätter... (Vi har en lekvecka nu på kursen för att lära känna varandra o.s.v, för er som undrar)

Ha en underbar dag!

Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0