Like Clockwork

Fan vilken tur att Fakir-snubben inte vann melodifestivalen, han verkade inte det minsta glad när han fick tolvor.

Imorgon ska jag till min farbror på kalas, hans fru fyller år så då blir det att släkten samlas på (förhoppningsvis) bullar och tårta. Jag skulle gå och beställa blommor idag men var väl kanske inte så jättehaj på vad blomsterord betyder, och visste nog egentligen inte vad jag ville ha förutom gulröda blommor. Mita skrattade åt mig vid ett tillfälle när det blev ungefär såhär:

Biträdet: Vill du att jag ska slå in den med sulfan eller något?
Jag: Eeeeeeeeeeh (I vad som kändes som en evighet), packa bara in den!
Jag gjorde nån snygg gest där också till "packa bara in den" som visade exakt hur hon skulle göra.

Hmmmm.
Mita sa sen något som "Du gör fan bort dig överallt", men det var med kärlek XD

Lyckad dag, med andra ord!
Här kommer en bild från dagen också, bara för att visa hur kass jag var på att hitta motiv att fotografera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0