Lön är bra skit

Hemma efter ännu en dag på utbildningen!
Vi håller fortfarande på med datorkunskap men det slipper, som tur är, nästa vecka. Lite tröttsamt att sitta heeela dagarna framför en trist dator och bara fiffla med Excel, Power Point och Word.

Jag fick lön idag för snöskottningen sen i vintras :) 1443 spänn fick jag in på mitt konto efter ett besök hos banken, så ca en halvtimme senare hade jag hunnit unna mig en glass från McDonalds och en film; Anti Christ.
Glassen är för länge sedan uppäten men filmen ska jag och pojkvännen alldeles strax sätta oss i sängen och se på :)

Underbart jävla väder idag! Då blir jag glad och lycklig.
Så underbart att rasten råkade bli en timme extra, för det var för gött för att gå in igen. Höhö.

Jag ritar när jag har tråkigt, denna gången blev det en annan... figur... i paint:



Mita ville också rita i paint och detta blev hans, något bättre, paintgrej:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0