Magic

Ny header!
Mita är min alldeles egna magiker och trollade fram en vrålsnygg ny header till mig. Snacka om att jag blev glad!
Tack så otroligt mycket, älskling!
Den skriker Nathalie ganska ordentligt ;)

En rätt sjuk grej hände idag (iallafall för mig), jag och min kompis skickade precis iväg våra ansökningar till att gå på Cat-walken i mars eller vafan det var. Det var något jag aldrig trodde jag skulle skicka en ansökan till kan jag säga er. Våra argument var väl ungefär "Varför inte? Vi söker ju alla andra jobb" XD
Men jag hoppas fortfarande på att jag får jobbet i Mölnlycke.
Det var i slutet av veckan jag skulle få reda på om jobbet är mitt eller inte, så jag kan helt enkelt bara vänta.
Och hoppas.


Min nya supersnygga header!
Klicka för att få större.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0