Mycket Där

Det blev en hel del fototävlingar där på samma gång, jag har letat förut efter roliga tävlingar och nu när jag äntligen snubblar över en så hittar jag många! Jag klagar inte, men bloggen blir så tråkig om det bara kommer upp massa tävlingar jag medverkar i. Men ni kan ju alltid gå in och rösta om ni gillar bilderna ;) Och om det går att rösta än.
Det är roligt att få visa sina bilder för folk som kanske vill se dom. Just foto har vart en hobby nu ett tag, men på grund av att min kreativa sida har gömt sig eller något liknande så blir det inte mycket fotande tyvärr. Det blir kanske bättre nu när det är vår och man slipper frysa händerna av sig när man är ute och går. Plus att man kan ju faktiskt fotografera inomhus också. En del av mina favoritbilder av mina egna är tagna just inomhus :)

Jag har tur som har både en pojkvän och en kompis som jag umgås mycket med som gillar att fotografera, så jag slipper ofta vara ensam när jag är ute med kameran.
Har ni samma tur som jag, eller går ni hellre ut själva?

Kvällsmat alldeles strax, sen är det sängen som gäller!
Ha det underbart.

Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0