Nattens Drömmar

God morgon!

Jag drömde en skum dröm precis innan jag vaknade. 
Den handlade om en snubbe runt 20 år som var någon slags kvinnomisshandlare, så under hela drömmen så slog han sina flickvänner. Men senare i drömmen (den var ungefär som en film) så fick man reda på att under hela sitt liv hade han aldrig vetat vem hans pappa var, och den pappan var tydligen boxare och kvinnomisshandlare. När pappan dog så flög hans ande in i sonen, som fortfarande inte hade en aning om vem hans pappa var, och slogs genom honom. Den 20-åriga snubben var egentligen ingen misshandlare, utan det var pappan som var det genom honom.
Det blev nog lite smått slarvigt skrivet och allt sånt där, men det fick bli så för drömmar försvinner alltid under tiden man skriver ner dom så jag kände att jag fick skynda mig XD

Jag drömde även något om en piratbåt, och något om någon som skulle hängas. Det enda jag minns är att han kom undan och att det var en bra sak.
Luriga drömmar det där!

Har ni drömt något värt att berätta?
Jag älskar att drömma och försöker ofta somna om till samma dröm om jag vaknar ifrån en intressant dröm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0