Örfan

INSANE!
Mitt öra har kliat precis hela dagen och det slutar inte. Jag är 80% säker på att jag även kliade mig inatt för jag har ett sömnigt minne av att jag kliade mig i örat som fan och hoppades att jag inte skulle väcka Mita. Han kommer inte ihåg något iochförsig, vilket han borde gjort. Brutalt!

Jag ska alldeles strax gå ut med Bonzai som ligger på en stol brevid mig. Han är så liten så jag brukar placera honom där när jag sitter vid datorn ;) Smidigt, eller hur? Han verkar gilla det.

Historiakurs imorgon, antagligen sista för mig! På grund av yrkesutbildningen jag går nu måste jag köra historian på distans så jag ska ta ett snack med läraren imorgon och höra hur det funkar med prov och allt sånt. Knepigt.
Får se hur det går :)

Nu ska jag ut i det fina (NO FUCKING WAY) vädret!

Ta hand om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0