Pippe


Jag fick en liten kompis med mig från stan idag, och hans namn blev för någon minut sedan Pippe.

 

Han ser ut som en Pippe.
Min rosa Pippe.

Mässan sög så brutalt hårt den bara kunde, men efter den träffade jag två fölk och dagen blev genast lite roligare! Letade efter jeansshorts men hittade inga snygga, och tyvärr har jag inga jeans jag kan göra om till sånna heller.
Men vem fan bryr sig, hittar jag några hittar jag, annars blir det nog bra ändå ;)

Sen blir det räkor och en Mita!
Vad ska ni hitta på ikväll? :)

Kommentarer
Postat av: Anton

Nu är de 8 bidragen utvalda. Kolla om du är en av dem! :)

2010-03-12 @ 20:19:08
URL: http://antonsfoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0