Present

Jag har dreglat över en skitsnygg jeansjacka på MQ nu ett tag, och igår fick jag ett sms från min underbara pojkvän där han skrev ungefär "Nu var jag nära på att köpa en dyr present till dig".
Behöver jag ens säga att jag blev nyfiken som fan? Han vägrade självklart säga vad det var han tänkt köpa.
Så idag när vi var i centrum så frågade han om jag ville ha jeansjackan fortfarande, och att det var den han hade tänkt köpa men inte visste vilken storlek han skulle ta. Lycklig Nathalie!

Den var minst lika snygg på, så den fick följa med mig hem, och jag slapp betala helt ;) Tjejen i kassans reaktion var ungefär "Åh, jeansjackan!" så jag gissar att hon också hade suktat efter den ett tag. Borde inte dom få rabatt förresten? Inte helt omöjligt att hon redan har en i sin garderob i så fall XD

Imorgon är det anställningsintervju :)



Kommentarer
Postat av: Mita

Fin Datte! =D <3<3<3<3

2010-03-08 @ 23:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0