Ron Wood

Jag såg Ron Wood från Rolling Stones för några veckor sedan ;)
Nej, skojar bara, den jag såg var bara en kopia av honom och jag och Mita gick förbi honom på Göteborgs Terminal härom veckan. Sjukt när sånt händer, speciellt när personen är så lik. Både jag och Mita såg direkt att det var han, bara det att jag inte kunde placera honom medans Mita kunde det :) Tur att han var med, annars hade jag stört mig som fan för att jag inte kunde komma på vem han såg ut som.


Bild tagen från google


Kommentarer
Postat av: M I C H E L L E

Hej! :}

Skulle du vilja vara med i fototävlingen som denna gång har vänskap som tema!



Kram, Michelle

2010-03-22 @ 17:46:50
URL: http://michellepaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0