Skådisar och Cowboyhattar

Hej allihopa!

Jag har vart väldigt hemlighetsfull idag, och kanske ljugit en eller två gånger, men det var bara för att inte förstöra något ;)
Idag är det nämligen ungefär två veckor sedan min pojkvän fyllde tjugo år, och jag och kompisen Kanga har köpt en cowboyhatt idag som Mita väldigt gärna vill ha! Så idag var dagen han fick den, vilket gjorde honom oerhört lycklig om jag ska tolka hans reaktion. Och överraskad!

Mita mötte nämligen inte bara Kanga i stan som han trodde han skulle, utan där stod även jag med ett stor paket en meter ifrån oss. Han frågade med en gång om det var till honom på skojj, men vi låtsades som att det inte var vårat. Kanga (cred till skådisen!) improviserade lite och sa "vi tar den", och det hela slutade med en mycket förvirrad Mita som följde med oss med paketet under Kangas arm.
När han väl såg vad som var i paketet så förstod han att vi bara hade lurats <3 Snyggingen!

Riktigt lyckad present! Mycket bra idé av Herr Kanga.

Jag fick även ett tips om hur jag skulle bota min förkylning som jag lyckligtvis (?) kunde testa redan när jag kom hem och såg att alla ingredienser fanns i kylskåpet.
En halv limes saft pressad i ett glas med en klyfta pressad vitlök.
Jääääävligt surt! Och starkt. Kändes som att något gick sönder när jag hällde i mig sörjan, men jag hoppas att det ska funka. Annars var det fan en rolig grej ;)

Glöm inte hålla utkik på alla tävlingar jag medverkar i, kommer jag med får ni gärna rösta om ni gillar mina bilder.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0