Tidig Morgon

Jag skulle vara i Göteborg klockan två idag, och hade det vart en vanlig dag hade jag behövt gå upp ungefär vid tolv för att hinna dit i tid. Men idag var ingen vanlig dag eftersom det skulle tapetseras om hemma hos min pojkvän! Så halv sju tvingade vi oss upp, blinkade lite trögt åt varandra och hann inte ens äta frukost innan målargubben kom. Behöver jag ens säga att jag är aningen seg idag?

Utbildningen började kvart över två och höll på ungefär en timme bara innan vi blev hemskickade igen. Allvaret börjar inte förrän imorgon klockan nio, så det blir att gå upp tidigt som fan dom närmaste 20 veckorna! Nice.
Jag kommer få äta hö, sova på hö och ta mig dit på hö om jag ska ha någon chans att inte gå back ekonomiskt, men ger det mig ett jobb ska jag faneme fixa det!

Jag vann en fototävling förresten, vilket gjorde mig skitglad! :) Tack till dom som röstade på mig!

Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0