Tillökning i Släkten

Mycket mumsig mat idag ;) Först en tallrik med två olika meloner, en skiva korv och annat pålägg-aktigt (XD), och en bit ost av något slag som jag egentligen inte tål. Efter detta blev det ris med någon köttgryta till, och sedan grillspett med pommes frites! Det låter inte helt dumt, eller vad säger ni? ;) Efterrätten var självklart tårta, vad annars på ett 40-årskalas!
Jag fick reda på att släkten även fått tillökning, något jag inte hade en aning om eftersom jag inte har Facebook. Hur löjligt låter inte det? Men så ligger det till, hade jag haft Facebook hade jag inte vart den enda i släkten som inte hade en aning om vem Olivia var, eftersom dom tydligen hade uppdaterat denna nyhet där :) Söt var hon!

Just nu sitter jag med papper i näsan.
Förbannade förkylning.

Har ni gjort något spännande idag? :) Berätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0