Ung i Skallen

Hunden ligger och morrar på ingenting, och jag blev precis klar med min planering om hur jag ska presentera Word på ett bra sätt imorgon. Inför hela klassen.
Jävlar du.
Förhoppningsvis så har folk lite vett i skallen och vet att jag egentligen inte vet ett piss om skiten, men det tror jag icke! Får nog helt enkelt ta skiten imorgon ;)
Nejdå, dom är nog snälla mot mig.

Jag har suttit vid Word hela dagen idag! Snacka om att bli mosig i hjärnan.

Sticker till pojkvännen imorgon igen, härligt härligt! Igår fick vi nåt spel som vi får ibland, vilket resulterade i att jag hoppade upp på hans rygg uppochner när han satt på golvet, och sedan under gap och skrin gick han runt med mig på ryggen en stund. Hans mammas kommentar var ungefär "Är ni verkligen 20 år?"

Busigt!

Rösta på min blogg hos Julia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0