Vi ses om 15 år

Har köpt hårfärg, en extra flaska för jag tänkte låta min pojkvän testa att färga det på mig idag, lekt med barn och byggt ihop ett skrivbord. Hur många satt och skrapade golv från... golvet igår? Det gjorde jag! Imorse kom Mitas bror och la ett nytt golv så igår blev det till att dra upp det gamla från grunden :) Lilla Lukas hjälpte till också. Tror klockan var runt åtta-nio när vi märkte att han var riktigt trött. Han släpade  den slöa kniven på golvet och hade helt saknat gnistan han hade haft hela dagen.
"Är du trött Lukas?"
"Nej."
Jag tror dig.

Han kom på att han ville ha en dator idag också, men det får han inte förrän om 15 år. Det var en besviken och arg Lukas som åkte hem förut.
"Vi ses om 15 år."
Han äger XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0