Det susade i Säven



Hemma efter den härliga helgen i sommarstugan vid sjön Säven! Här kommer en hel del bilder som togs under gårdagskvällen :)
Nu är jag trött!


Pojkvännen som hade fångat fisken fick visa upp den för kameran för dokumentering XD


Inte mer än logiskt att det är han som fångade fisken som även får tillaga den. Höhö. Jag är lat.


Kocken!


Och jag agerade sällskap och dokumenterare :)


Gäddan blev inrullad i aluminiumfolie och sedan lagd på det glödande kolet i grillen. Utsikt mot sjön hade vi under hela tillagningen, inte alla som kan skryta med det inte! Myspys.

Efter maten blev det filmen Lost Highway. Svinbra första halvan, men jag tyckte att det sjabblades bort i mitten av filmen och jag tappade intresset. Väldigt synd, för den hade verkligen potential till att vara svinbra hela filmen ut.
Jag drömde iallafall coola drömmar efter den som fick min lust till att göra film blossades upp, så allt var den bra till något!

Prov i historia på onsdag, känns någorlunda bra. Fy fan.
Nu blir det dusch, tiden flög iväg som vanligt. Inte konstigt, det tog rätt lång tid att lägga upp alla bilder. Hihi.
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Mita

Fan vad bra vi är! Datte väldigt söt på den bilden! =D <3<3<3

2010-05-18 @ 21:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0