Bröt på Maxi

Mina kära fina röda (budget)skor har självklart börjat gå sönder i sulan, så det blev till att springa till Maxi för att köpa ytterligare ett par billiga skor som kan klara helgens antagligen rätt blöta påhitt. Jag och killen ska nämligen ta oss till Värmland och hjälpa en kompis med hans film! Mita ska filma och jag ska vara springpojke, ungefär så ser planen ut. Man behöver inte vara alldeles för smart för att räkna ut att hela skor lär behövas, eller hur?
Så imorgon sticker vi till Karlstad och spenderar helgen låååångt hemifrån!
Nu kom Mita och lurade sig.
Hmmm.

När vi var på Maxi lyckades jag riva ner en hel dröse med skor som allihop hängde på en och samma pinne.
Duktigt!
Vi gick därifrån rätt fort.
Ääääääsch, det hade säkert du också gjort!

Ikväll blir det The Office! Finnemang. Kanske kan lura Mita till att fixa något gott till mig. Höhö.
Hur ser eran helg ut? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0